2020. január 30., csütörtök

Extra nagy méretű.120 cm hosszú,elöl húzózáras kivitelű,vastag flanel anyagú,belül bélelt hálózsák - Jelenlegi ára: 8 25

Eladó egy kislánynak viselhető téli, belül bélelt extra nagy hosszúságú hálózsák, ujjatlan kivitelben, flanel anyagból, egyedi készíttetésű.
A hálózsák színe rózsaszín, elöl és hátul bárányka mintával.
A hálózsák egyedi készíttetésű, extra hosszú kivitelű.
Nem találtam az üzletben megfelelő méretet a kislányomnak, ezért varrónővel csináltattam ezt az extra hosszú alvós hálózsákot, ujjatlan kivitelben.
Az anyagot én választottam és kívül, belül flanel anyag ill. a flanel anyag között bélés található.
Meleg hálózsákot szerettem volna, mert a kislányom éjszaka állandóan kitakarózott és evvel a megoldással biztosítani tudtam neki, hogy a teste éjszaka se hűljön le vagy ne fázzon meg.
Az anyaga pamut flanel anyag és középvastagon bélelt a belseje.
Húzózárral nyitható, zárható a hálózsák.
Ujjatlan modell, tehát alá lehet öltöztetni a gyermeket.
Az anyaga nagyon jól mosható, akár 60 fokon is mosógépben és viszonylag hamar szárad, a flanel anyaga ellenére.
Az anyag tapintása puha, a mintája pedig báránykás, stílusosan a lefekvéshez.
A húzózár a szélesebb fazon, tehát maga a gyermek is le tudja húzni éjszaka, ha pisilnie kell.
Méretek: -hálózsák hossza 120 cm
              -szélessége hónaljban 44 cm
              -szélessége mellrésznél 48 cm
              -húzózár hossza 70 cm
              -vállszélesség 28 cm
              -szélessége alul 68 cm
A hálózsákot ajánlom azon szülők figyelmébe, ahol a kislány szintén úgy kitakarózik éjszaka , mint nálam ill. családi házban is ideális valamint hűvösebb nyári, tavaszi, őszi napokra.
Ideális, mert nem kell külön takaró.
Mi használtuk nyáron kirándulások alkalmával is hálózsáknak és remekül bevált a szabad ég alatt.
Én varrónővel készíttettem a hálózsákot és az anyagot is egyénileg vettem meg, tehát nekem sem volt olcsó ez, de úgy gondolom, hogy maximálisan megérte a befektetés, mert nagyon jól kihasználtuk.
Ha soknak tűnik önnek a vételár, ebben benne van az anyagár és az egyéni készítés díja is és hibátlan állapotban kínálom megvételre.
A hálózsákot tiszta, ápolt és újszerű állapotban kínálom megvételre.
Kérésre szívesen küldök még fotókat a hálózsákról !
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem az óriás méretű lányka hálózsákot !    Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 8 254 Ft
Az aukció vége: 2020-02-19 22:27 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése