2019. november 30., szombat

Spidem trevi automatica kávégép - Jelenlegi ára: 1 Ft

Képszerinti állapot, garázsvásáron vett Magyarországon forgalmazott kávéfőző. 1 ft-ról indítom garancia nélkül. Videót csináltam a működéséről . Csontszínű , lehet valamikor fehér volt , jó alapos takarítás ráfér kívül-belül, nem látok és nem tapasztaltam hibát benne (KB 20 ADAGOT FŐZTEM VELE ÉS ÁTENGEDTEM  VAGY 2L VIZET), teszi a dolgát. Ami említésre méltó lehet a tálca érzékeny  a kábele egy helyen sz. szalagozott(fotóztam)ezért . Személyesen tesztelhető-próbálható . Ha szállítást kérsz semmi felelőséget nem vállalok csak a vevő felelőségére és terhére küldöm futárral.
Tulajdonságok, adatok:
– Kávé készítés szemes kávéból
– Teljesen automata készülék
– Manuálisan állítható kávéhosszúság
– Előforrázó funkció az aroma-dúsabb kávéért
– Automatikus vízkőtelenítő program
– Gőzölő funkció
– Tejhabosítás
– Egyérintéses presszó, - és hosszú-kávé
– Állítható őrlési mennyiség (kávé erősség)
– Állítható őrlési finomság, akár kávénként is
– Energiatakarékos üzemmód
– Rozsdamentes acél kazán („ J” gyorskazán)
– Ellenőrző funkciók (víz, kávé, központi egység, vízkő stb. )
– Automatikus öblítés
– Könnyen tisztítható kivehető központi egység
– Cserélhető Aqua Príma vízlágyító (opcionális)
– A presszókávé készítés ideje kb. 30 mp.
– Teljesítmény: 1400W
– Víztartály: 1, 5l
– Zaccfiók befogadóképessége: 14 pogácsa
– Kapacitás: 25-30 adag/nap
– Felhasznált kávé: 6-10g/adag
– Kávétartály: 270g
– Méret (Szxmxh): 295 x 315 x 395 mm
– Tömeg: 10kg

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2019-12-21 16:22 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése