2019. június 4., kedd

Chicco babakocsi Travel system - Jelenlegi ára: 30 000 Ft

Chicco multifunkciós imádott babakocsink eladóvá vált!
A babakocsi használt, de jó állapotú. Ez az én olvasatomban annyit jelent, hogy használatból eredő karcok vannak rajta, de nem szakadt, foltos.
A váz esernyőre csukható, mózeskosár, sport rész és hordozó tatozik a kocsihoz. A hordozó autófix talppal rögzíthető az autóba, ami lényegesen megkönnyíti a hordozó autóba való bekötését. Lábzsák van a sport részhez és a mózeshez is! Mózeskosár "beépített" szunyoghálóval van ellátva, háttámla dönthető. Tartozik hozzá pelenkázótáska és esővédő! Kerekei bolygósíthatóak, vagy akár fixálhatóak is. Tolókar fogantyúja forgatható illetve dönthető így mindenki be tudja állítani a magasságához így kényelmessen tolható. Könnyen irányítható. A huzat színe koptatott farmer, bézs egy kis barnával megspékelve.
A hordozóhoz nem volt napfény tető, így azt én készítettem hozzá. (ezt ha szeretnéd adom hozzá)
Bármi kérdésed van írj, szívesen válaszolok!
A terméket terjedelme miatt nem postázom! Csak személyes átvétellel vásárolható meg a termék!
Leütés előtt érdeklődj, mert máshol is hirdetem!

Jelenlegi ára: 30 000 Ft
Az aukció vége: 2019-06-24 16:28 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése