2018. május 28., hétfő

DIANA WYNNE JONES AZ ÉGI PALOTA 1 FT-RÓL NMA - Jelenlegi ára: 1 Ft


"Ajánlom ezt a könyvet mindenkinek, aki szereti a mágikus történeteket. "
"Iszonyatosan nagy meglepetés volt a vége! Percekig csak ültem, és a fejemet fogtam. "
"Úgy gondoltam, egy folytatás nem lehet jobb, mint az első kötet. Tévedtem. Howl, Sophie és Calcifer az Ezeregy éjszaka világában. Bámulatos, csavaros, zseniális. "
"Abdullah hihetetlen körmondatai és mézesmázossága egyszerűen lehengerlő. Teljesen elvarázsolt. "
"Először nem értettem, hogy ez mitől folytatása A vándorló palotának, de ahogy haladt a történet, egyre inkább magával ragadott, és persze a régi kedven szereplők is előkerültek... "
"Ajánlom minden korosztálynak, hogy kikapcsolódhasson, kacaghasson egy jót. Szerintem még A vándorló palotánál is jobb. "
"Diana Wynne Jonesnak nem szokása folytatásokat írni. És a lelked mélyén te sem ezt várod tőle. Ő pedig - szokásához híven - meglep, megdöbbent, sokkol, kacagtat, szórakoztat, kikapcsol. "
"Ez a könyv önmagában is megállja a helyét, ám ugyanúgy jobb lesz minden egyes olvasás után, mint A vándorló palota. "
"Vadonatúj szereplők, vadonatúj helyszínek, vadonatúj kalandok, a régi humor, valamint számtalan meglepetés. Főleg az zseniális, ahogy az előző kötetből ismert szereplők felbukkannak. "
"Howl rajongói ezúttal sem csalódnak majd! "
"Alig néhány óra alatt elolvastam, pedig a vizsgáimra kellett volna készülnöm... "
Újabb történet a világhírű szereplőkkel.
Varázslat, kaland, ármány, szerelem...
A dzsinnek legyenek veled!
KÖLTÖZÉS SORÁN AZ ÉLE EGY KICSIT MEGSÉRÜLT AHOGY A KÉPEN. EGYÉBKÉNT JÓ ÁLLAPOTBAN
A TERMÉKET BUDAPEST 6. ÉS 13. KERÜLETÉBŐL LEHET ELVINNI ELŐRE MEGBESZÉLT HELYEN ÉS IDŐPONTBAN.
Nézd meg a többi aukciómat is, postaköltséget spórolhatsz.
A könyvek és képregények postája 7000 ft felett ingyenes!! 20 kg-ig

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2018-06-17 17:14 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése