2020. május 1., péntek

Next 2x viselt nagyonpasis barna vászon rövidnaci 6-8 éves kisfiúra. - Jelenlegi ára: 1 980 Ft

Sziasztok! Kisfiam ruháit kínálom eladásra, melyek egytől egyig gyönyörűséges Márkás igényes megkímélt darabok. A rövidgatyò k, amiket feltettem lehet hogy beleírt méretük eltérő attól az életkortól amit én megadok de nyugodtan hagyatkozhatsz rám én abból indulok ki hogy nekünk mikor voltak jók. Kisfiam átlagos testalkatú. Köszönöm ha benéztél oldalamra, sok szuper kispasi cucc mellett M méretű csajos - divatos ruhákat is találhatsz. Üdvözlettel Reni
                                                                         
 Next gyönyörűséges, megkímélt rövidnadrág, katalógusból vásároltam, talán kétszer volt kisfiamon, szinte teljesen újnak is írhatnám. Nagyon pasis, beleírt mérete 5 év, de ez hülyeség, én nyolc éves korig ezt is bátran ajánlom, ha átlagos termetű gyerkőcöd van.  Dereka gumis-kötős.          


Jelenlegi ára: 1 980 Ft
Az aukció vége: 2020-05-01 20:44 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése